Tuesday, February 3, 2009

balik kampung part 1

Inillah sebahagian dari gambar2 yg diambil di Tok Bali Resort.. Check it out!




Ma dan Abah, saling berdampingan berlatarkan ombak pantai...








Pantai Tok Bali..tenang setenang2nya..








Ami, the babysitter..




Budak2 la yg paling seronik..Gaya lutfi tu macam pernah tengok je..Randy Orton ke?
Ahnaf tu, seluar macam dah terkoyak zip tu..Ouch!





Sorry, Beb..Gambar tak sempat nak rotate..Tak de kerja lain, melompat je..


Lompat lagi.. Zaki tak yah lompat la, dah tinggi!
























4 comments:

patunghujan said...

nice vacation.dengki lak....

ramizah said...

ada lagi gambar..nanti i tepek later.. seronok jugak la sebab dah lama tak gi jalan2..

buat apa sekarang?

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

wah besh2..tp bulih tgk gambau jela...huhuhu...

ramizah said...

kita orang pun boleh tgk gambr janna do Labuan je..sedap makan ketam..