Powered By Blogger

Saturday, November 7, 2009

menghitung hari..

Baru saja habis masukkan result pada Admission and Record unit. Alhamdulillah, satu tanggung jawab sudah selesai.Alhamdulillah siap marking dalam masa 3 hari. 2 malam turut2 tidur jam 12malam, marking punya pasal. Macam mana result? Hmm..itu tak boleh dijawab. Ada yg lulus dan ada yg tak lulus..itu adalah perkara biasa.

Ada lagi satu paper pada 11hb November jam 2.30pm. Paper ni ada dua sections dgn jumlah student 65 org..(rasanya). Yg ni mungkin berat sikit. Sebab ramai, tak mungkin siap dalam 3 hari..mungkin 5 hari kot..apa2 pun kena siapkan sebelum 19hb November..

16 nov ni akan balik kampong untuk 2 hari satu malam..jumpa ma, abah, adik2, bapa2 saudara, mak saudara dan sepupu2 dan juga saudra yg lain sebelum berangkat pergi pada 20 nov ni..banjir ke sekarang? Sedap tuh!

Hmmm..menghitung hari untuk berangkat ni agak berat jugak la. Macam2 perasaan di dalam hati. Saya ni sentimental orgnya..bukan sentimental biasa2 tapi sentimental dah peringkat kronik! aduhai! Mere Zindagi dah jerkoh kalau asyik berlinangan airmata, JANGAN pergi! Ayo!yo! Appa! Amma! Nehe babuji..Acha hae.. Kamal kata buat gedebe sikit.. itu yg susah tu..sebab sikit. Kalau suruh wat banyak tu boleh la… he!he!

Ok..jumpa lagi.

4 comments:

Kami said...

keno jerkoh sajo ustzh kali ni tebeng wat sedih2 gak..:)

ramizah said...

jerkoh saye..kalu jerkoh sungguh, saya laghi balik Penambe lama dah!

Janna Wan Muhammad said...

huhu,sedihnyo,janna blk tokdan juppo nga k.ngoh sblm k.ngoh gi la,tp i/allah bila k.ngoh blk buli juppo.

ramizah said...

nak wat camner..duduk jauh lagu ni la..