Saturday, October 24, 2009

Bajet 2010

salam semua..

Hari ni nak cerita sedikit saja mengenai Bajet( Hmm..macam pandai sgt)

Seingat2 saya sejak pandai baca suratkhabar hinggalah boleh menulis dalam suratkhabr atau mana2 makalah..semua bajet ni, bagus, terbaik, untuk semua, bertimbangrasa dan segala macam yg terbaik la.
sejak dari dulu juga, selalu terfikir bila bajet ni tidak baik ye? atau saya yg tak pandai membuat bajet..tau nak spend bajet je..

Yg saya cari dalam bajet, ada bonus tak tahun ni? Itu je..

p.s saya menaip entry ni dari Hotel Swiss Garden, Kuantan.

3 comments:

patunghujan said...

bonus utk gov servant tahun ni hanye utk dg41 hga dg54.mrk akn dpt rm500 shj yg akn diberi bersama gaji bulan 12.selain dr yg tu,xde laa.sy ni dc41 pn x dpt laaa....

ramizah said...

betul jugak tu faiez..awak ni pnadai la jugak..sya dapt ke? sya DS..

patunghujan said...

ds xthu laa ustazah. daa tu dlm bajet dia sebut dg jek..tahun lepas semua gov servant dpt gak sebulan gaji, dc pn dpt laa 1/3.tahun ni xde laa