Sunday, May 22, 2011

Siapalah nak jadi follower ke-90 ni?

Sudah lebih seminggu saya tengok follower saya ni 89 orang..saya tak suka no 89 tu..nombor ganjil! saya suka nombor genap...siapa lah yg sudi jadi follower saya yg ke 90 ni...

Saya harap stalker2 di luar sana dapat menjadi pembaca blog saya yg "rasmi"...

"Tanpa anda, siapa lah saya..."[ ala-ala penerima Oscar award gitu...]

p.s. ku gembira di samping mu

8 comments:

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

oscar winner for hot sweet gorgeous lecturer

Adrina Adi said...

mari kita lihat siapa yang kena....

ramizah said...

Kakak: siapa kah gerangan org itu..

Faez: awww! (^^,)

ramizah said...

Si dia yg bertuah itu adalah Brother Hakim Hamid yg mnjd follower saya yg ke 90... :-)

( sy pun tak pernah jumpa dia)

ermizamustafa said...

Salam mdm...

Sy selalu baca coretan mdm...best sgt.Dulu masa kat uia teringin sgt nak belajar ngan mdm.smpaila dah grad tak de rezeki nak belajar ngan mdm...

ramizah said...

ermi, lamanya tk dgr berita..semoga sihat dan bahagia disamping keluarga. hubungi lah saya..

Syauqani said...

ustazah, sy xdpt follower ke 90...tp dpt je follwer ke 91...sdih... :'(

ramizah said...

alahai kesian kat syau.. tu lah, siapa cepat dia dapat...Hakim Hamid tu sy bg dia appreciation kad :-)