Powered By Blogger

Saturday, July 30, 2011

Photos in London & Paris

Lutfi selalu nk ambil gambar mama..Dialah jurgambar yg bertauliah...



Ini Mama yg ambil gambar Lutfi..di belakang ialah House of Parliament dan Jam besar di London..










2 beg galas yg sangat penting; warna brown, saya punya dan mengandungi, passport, wang, kunci rumah sewa, buku cerita dan tiket kapal terbang..warna hitam dan oren, adik punya yg mengandungi makanan dan minuman.







Gambar yg diambil oleh Lutfi semasa dalam ERL menuju ke KLIA





Mama pakai sneaker dan jeans.. caya lah!! Mama pakai kasut Lutfi semasa Lutfi berusia 8 tahun








Semasa di atas flight; lebih 35,000 kaki tinggi dari paras laut. Semuanya dgn Izin Allah semata-mata...saya sangat suka gambar ni, betapa kerdilnya kita, betapa agungnya Maha Esa...






Di tepi Oxford Street..salah satu shopping mall yg besar di Oxford street..










Seorang pelancung dari Malaysia sedang bermain-main dgn burung merpati di tepi taman berdekatan dgn Marble Arch














Di Mansfield College, University of Oxford, tempat berlangsungnya conference dan tempat berjumpa dgn Raja Bahlol!







Salah satu college di Oxford university..macam dalam filem Harry Potter bila berada di sini..









Shuttle Bus yg membawa kami dari Bicester North railway station ke Bicester village...OMG! this is heaven for shopping maniacs...










Di London Eye..Wow!









Semasa di Paris...









Di Notre Dame, paris...











Di Wembley Stadium...










Last but not least, di centre court, Wimbledon tempat Rafael Nadal bermain....








































10 comments:

Norzam Nabilah said...

ustazah! sempat lg cte psl nadal. wimbledon lawn tuuuhh! and2 london city ;) alhamdulilah selamat pergi and blk ke msia ;)

ise3339 said...

wah,kk ngoh pakai jeans:) tp x nmpk dlm gmbr kk ngoh pakai jeans.. sempat jgk gi paris eh, dekat je deh.. best tgk gambar..

Hakim Hamid said...

ddeki molek nih,tgu buleh bonus g slaluh!hehehe

Thank you daun keladi,next time beli lagi :P

Nurul Atiqah binti Rayah said...

ustazah, selamat kembali! alhamdulillah, sumenye lancar. nice shots..:)

Adrina Adi said...

kak ngoh, tulis la cerita pasal Raja Bahlol tu. mesti menarik.

tulis ok. thank u!

Shahir said...

perghhh...masyuk molek. ddeki weh sero. haha

saya suka gambar kasut tu! :D

Shahir said...

perghhh...masyuk molek. ddeki weh sero. haha

saya suka gambar kasut tu! :D

ramizah said...

Nabilah: Trip to wimbledon termasuk dalam itinerary visit to London :-)
Aisyah: Ada gmbr yg pakai jeans, tp utk tatapan umum hnya gmbr yg "terpilih" saja...
Kim:Dekki benda molep, bereh selaluh!
Iqah: Alhamdulillah..
Kakak adrina: InsyAllah..akan cuba mencari isu2 menarik semasa pembentangan kertas kerja kngoh di sana..

Shahir@Sohor: Kasut saya warna biru jah..hok kecik..hok panjey jjaelo tuh kaki anak saya. Saiz kasut saya 6 jah ( in case shahir nk beli kasut Clarks ko saya la:-P

Janna Wan Muhammad said...

best ! saya suka entry ini! dapat pegi tgk tempat nadal main pon jadi la...kallu dapat jupo nadal lagu mano la deh ? hehehe....apa2 pon kak ngoh, I'm so proud of you !

and saya sokonng cadangan incik ADrina itu !

Adrina Adi said...

kak ja, apo pulak INCIK. PUAN okay :P

hehe