Powered By Blogger

Monday, April 12, 2010

skrip jawapan ICL.. part 2

Dalam skrip jawapan ICL yg telah selamat saya tanda semalam ada seorg student sempat lagi mempromosi Kedai Watson's and Guardian Pharmacy sebagai tempat untuk mendapat ubat batuk. macam la farmasi tu bagi dia royalti utk buat promosi.

Lagi satu, mentang2 lah saya amat pentingkan ayat Quran dalam jawapan, jgn lah sudahi jawapan akhir anda dgn Sadaqallahul Azim..ishk budak2 ni..Kalimah itu hnya digunakan untuk ayat Quran je bukan untuk quote habisnya anda menulis jawapan..tu pun bg ayat quran salah..

Dalam banyak2 skrip yg sya marking, ada seorang shaja student yg tak tulis nombor soalan..*sigh* macam mana boleh lupa tu..? siapakah dia?

Lagi satu, saya rasa ada seorang student yg tak makan nasi berapa hari agaknya..Ikat kertas pun tak pandai. Bila saya ambil je skrip dia, terus jatuh helaian kertas atas ke bawah..

Yg selebihnya..biasa2 saja. Tulisan tak leh baca dan tak buat paragarph..itu biasa lah

Ahah, lagi satu yg student yg terlebih tekan bila menulis atas kertas sampai berbekas ke muka surat sebelah..macam geram kat saya je..

akhir kalam..esok,12 hb, akan saya submit markah2 anda ke A & R..berdoa2lah..

Yg baik itu dari Allah, yg buruk adalah dari kita sendiri..


p.s. kau sudah lama pergi...

3 comments:

daniel yusof said...

amin amin amin...saya mengharapkan yang terbaik tuk diri saya sendiri...

ramizah said...

insyAllah..doa yg terbaik je untuk kita..mesti ada org benci saya lepas ni..tak pa..saya pasrah..

aRieF said...

salam ustzah....
mesti semua dak2 ICL tgh chuak tu...
sbar ye semua..
huhuhu