Tuesday, May 11, 2010

sayangilah diri sendiri..

Kadang-kadang kita terpaksa mengucap salam perpisahan pada seseorang yang kita sayangi. Kita bertungkus lumus mengambil berat perihal dia tetapi kita dibiarkan saja begitu tanpa ada perlakuan kasih sayang.. adakah kita patut berdiam diri dan membiarkan diri kita diperlakukan begitu? Ohh! Tidak.

Dalam setiap hubungan, yang utama ialah belajar untuk menyayangi diri sendiri..
Kita sayang pada orang yang sudi menyayangi kita..
Sayangilah diri sendiri sebelum kita rugi kelak nanti..

To love and be loved is the greatest love of all…
To love without being loved,then pain is unbearable…”


p.s. bak kata Kaer..Biakan aku pergi

5 comments:

fatien adibah said...

dan juga kerana Allah..=)
suka bace quote yg last sekali tuu..hee..:D

ramizah said...

whatever the pain is, life goes on..

kata-kata hati~ said...

salam madam..

NICE quote!
(tp tak lah unbearable sgt insyaAllah.. kasih Allah, makayah itu masih ada :) )

Btw Madam,
ye lagu kaer izinkan ku pergi jd ur caller ringtone kan? *suke*
Lps ni saye nk misscall Madam byk2 kali La. Hehe

Kami said...

life must go ong..hehe..agar kau bahgia(x ingt dh lirik gpo) :)

ramizah said...

betul tu..masih ramai yg sayangkan kita..alhamdulillah
Lagu Celine Dion kot..